سازمان عامل منطقه ویژه علم و فناوری یزد برگزار می کند:

در راستای توسعه سطح کیفی خدمات گردشگری استان و ارتقای سطح دانش فنی نیروی انسانی این حوزه و تدوین استراتژی توسعه مقاصد گردشگری، منطقه ویژه علم و فناوری یزد اقدام به برگزاری دوره آموزشی “استراتژی های نوین گردشگری و برندسازی” در سطح بین المللی در شهر جهانی یزد نموده است.

سرفصل های دوره :

  • ارائه مزایا و اهداف مدیریت مقصد (چرا ما باید مشارکت کنیم؟ چطور می توانیم به آن دست یابیم؟ چگونه می توانیم بهبود یابیم؟)
  • مدل های مشارکت فعالین بخش خصوصی جهت توسعه مقاصد گردشگری
  • روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد
  • گزینه های استراتژیک و اقدامات بازاریابی اساسی
  • ارائه (برنامه ریزی) جایگاه سازی و برند سازی یزد
  • اشتراک گذاری گزینه های استراتژیک، ایده ها و اقدامات توسعه محصول و بازاریابی بین المللی
  • آموزش توسعه خدمات و ارتباطات بین المللی
  • ارائه روند بازار بین المللی و بازارهای هدف بالقوه یزد

 برنامه دوره:

کارگاه در دو روز متوالی به شرح زیر برگزار خواهد شد:

روز اول: روز استراتژی (توسعه مقاصد و جایگاه سازی یزد و گزینه های استراتژیک

روز دوم: روز بازاریابی (توسعه خدمات و اقدامات بازاریابی اساسی)

سایر اقداماتی که در هر روز انجام خواهد شد:

تشکیل گروه های ۴ نفره ایده پردازی و ارائه ایده ها (نمونه موردی) ، بحث و بازخورد و تصمیم سازی

مخاطبین:

مخاطبین این دوره آموزشی با توجه به سرفصل های فوق و محدودیت ظرفیت مدیران ارشد و فعالان بخش خصوصی حوزه گردشگری در سطح استان های یزد، فارس ، اصفهان و کرمان می باشند:

–         مدیران هتل ها

–         مدیران آژانس های خدمات مسافرتی

–         راهنمایان برتر گردشگری

–         اعضای هیأت علمی رشته گردشگری

سایر موارد:

ظرفیت : ۳۰ نفر

مبلغ شرکت در دوره: ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال

مجری: موسسه آموزش خدمات جهانگردی رشد

همراه با ارائه گواهی نامه بین المللی

زمان : ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه

مکان: یزد، خیابان تیمسار فلاحی، هتل پارسیان صفائیه، سالن حافظ

متقاضیان جهت شرکت در دوره آموزشی، گزینش خواهند شد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانید با شماره زیر تماس حاصل فرمائید.

۰۳۵-۳۷۲۶۱۸۶۴

۰۹۱۳-۱۵۶۶۹۵۶

رزومه مدرس دوره (Mrs Ingrid Sieder)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*