‌قابل توجه شرکت‌های مستقر در دوره‌ی رشد پردیس علوم انسانی و هنر، این دوره‌ی آموزش اختیاری است. ۵۰٪ از هزینه ثبت نام از محل اعتبارات پرداخت می‌گردد.

مدیریت و ارتقا برند در صنایع و سازمانها

هدف: آشنایی شرکت کنندگان با مباحث برند و مدیریت برند و همچنین خلق برند و تهیه و تدوین الزامات و شایستگی های برند بر اساس استانداردهای بین المللی و توانایی خودارزیابی و برنامه ریزی توسعه برند فردی و سازمانی
در دنیای رقابتی امروز،توجه به برند و مدیریت برند دارای اهمیت بسیاری می‌باشد.
هدف از مدیریت برند ایجاد ارزش بیشتر برای محصولات مشتریان و به دنبال آن به دست آوردن حق امتیاز برای محصولات است.
در بحث مدیریت برند نکات بسیاری وجود دارد، رعایت کردن آنها شرکتها را، در افزایش اعتبار، شهرت و محبوبیت برندشان کمک می‌کند.

*محتوای سمینار و کارگاه:
آشنایی شرکت کنندگان با مباحث :
فرایند خلق برند، تحقیقات در چهار مورد اصلی، طراحی و اجرای STP، رویکرد IMC، معماری برند، ارتباطات برند، تعریف مجدد برند، آزمون اثربخشی برند، ارزیابی برند، دلایل عدم توجه به برند در ایران، توصیه ها، جلسه پرسش و پاسخ
این سمینار با تدریس استاد برجسته مدیریت فروش و برند ایران جناب اقای دکتر بلوریان تهرانی برگزار می‌گردد.

روزمه مدرس:
مدرس و محقق مارکتینگ، عضو هیئت علمی دانشگاه
مدرس دوره های MBA و DBA لیسانس اقتصاد از دانشگاه تهران (۱۳۴۸)
فوق لیسانس MBA از دانشگاه دولتی کالیفرنیا دکترای بازاریابی و تبلیغات از دانشگاه ایندیانای آمریکا

سرمایه گذاری دوره: ۴۸۰،۰۰۰ تومان

شهریه ویژه اعضا خانه صنعت و معدن استان یزد: ۴۰۰.۰۰۰ تومان

زمان: دوشنبه مورخ ۱۲ شهریورماه۱۳۹۷ از ساعت ۰۸:۰۰ الی ۱۸۰۰

مکان: سالن کافی شاپ امیر شکلات – هتل باغ مشیرالممالک یزد

شماره تماس: ۰۹۱۰۳۸۶۴۹۰۰ – ۰۳۵۳۱۷۳۰

www.brandtaban.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

*
*